شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com
شانار

شانار

شانار یعنی‌ شکوفه ی انار.... وبلاگ دیگرم:www.sourwine.blogfa.com

بس کنید....

دلم آنقدر پر است که


هرآن احساس میکنم لبریز میشود


و گدازه هایش تمام جانم را می سوزاند...


از همه چیز فرار کردم به این گوشه 


تا راحت نفس بکشم


اما آدم ها رهایم نمیکنند...


آدم هایی که مغرشان کپک‌ زده...


آدم هایی که انگشت گندیده شان را


برای قضاوت به سویم دراز‌میکنند...


آدم هایی که دنبال‌فرصت اند


تا زیر کثافات عقایدشان مرا مدفون کنند...


دیگر توان این لجن پراکنی ها را ندارم


برای من آخرین سنگر سکوت است....

.

.

.

.

.

.





نظرات 2 + ارسال نظر
صاف چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 20:31

برای من اخرین سنگر سکوت است...

شایان دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 16:36

آخرین سنگر سکوته...وقتی میفهمی اطرافت قابل تغییر نیست..وقتی که نمیتونه فکره نزدیکترین افراد دور و ورتو عوض کنی...اون روزه که سکوت میکنی و یه گوشه از این دنیا رو واسه خودت جدا میکنی تا حداقل چن صباحی رو راحت نفس بکشی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد